January 27, 2010

No MeNiNgKaT Lg ???



Tanggal Januari 27 ari yg penting dlm kelender hidup aku.Pada 21 tahun yg lepas, pada tarikh ini la lahirnya seorg bayi di muka bumi ini..Lahirnya seorang anak lelaki yg beratnya 3.6 kg, agak comel, rambut sikit tepi dan segak budaknya..Its name is Mior..(mcm cite Merlin lak)

Dari tahun ke tahun kita akan semakin membesar dan terus membesar. Sebagai manusia aku pun x terkecuali drpd perkara yg sama. Walaupun tarikh tuu dh lps tp ak tetap nk kongsi cerita ni dgn korang gak. Mungkin aku bertambah matang dari segi pemikiran dan tingkah laku. Aku harap2 begitu la ek..Bab kata seseorang tu.. terbakar kmpg nmpk asap, terbakar hati siapa yg tahu!! (walaupun x de kena mengenakan)

Aku pun baru sahaja menamatkan perjuangan aku dlm arena pembelajaran. Walaupun lmbt drpd kwn2 aku yg same intake dgn aku tp aku tetap bersyukur kerana akhirnya aku berjaya juga menghabiskan juga. Byk gak la kenangan manis dan pahit yg aku dpt dalam tempoh pembelajaran aku ni..Aku xkan lupakan pengalaman ini semua. Bagi aku pengalaman ini dapat aku jadikan sebagai panduan dan rujukan aku untuk menghadapi hari2 yg akan datang..
Terima kasih kpd semua yg pernah menjadi watak dlm hidup aku hingga kini..aku xkan lupakan korang semua..

2 comments: